sobota, 25 lutego 2017

Sobota planowania...

Cześć!
Dzisiaj chciałabym Wam podrzucić mój planner - marcową kartkę z kalendarza... Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ;)






Mój planner jest prosty. To przede wszystkim widok całego miesiąca, z miejscem na krótkie rozpisanie każdego dnia... Dodatkowo zostawiam w nim miejsce na NOTATKI i WAŻNE rzeczy, o których nie chcę zapomnieć. Bardzo lubię też podgląd kolejnego miesiąca, co ułatwia mi dalsze planowanie. W plannerze nie zabrakło też motywującego cytatu, który ostatnio bardzo przypadł mi do gustu, z książki Joanny Glogazy "Slow life. Zwolnij i zacznij żyć.", o której ostatnio pisałam.

"Nigdy nie jest za późno, żeby zacząć zachowywać się jak osoba, którą naprawdę chcesz być, i przerwać błędne koło rozmemłania."



Jeśli chcesz pobrać mój planner kliknij - TUTAJ


Życzę miłego weekendu :) i napiszcie co myślicie o tej kartce z kalendarza ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz