niedziela, 12 lutego 2017

Nowy początek...

Witam serdecznie na moim blogu!


Słowem wstępu... Bardzo, ale to naprawdę bardzo mi miło, że znalazłeś się na blogu Gerda Lumina! Mam nadzieję, że znajdziesz tu coś, co Cię zainteresuje ;)

Skąd pomysł?

Długo nosiłam się z zamiarem stworzenia swojego własnego miejsca w sieci, gdzie mogłabym pokazać to co mnie interesuje i inspiruje, podzielić się tym z innymi, a także zebrać te wszystkie rzeczy w jednym miejscu, gdzie bez problemu da się je później znaleźć.

Pomysł narodził się już dawno temu... Właściwie to już kilka lat temu... Tylko zawsze było coś nie tak... Brakowało odwagi, chęci, po części też pomysłu... ale w końcu przełamałam się, pokonałam towarzyszący mi od miesięcy strach czy podołam regularnemu blogowaniu, czy będę miała o czym pisać, czy znajdą się ludzie, którzy będą chcieli czytać to co piszę...

Bo jak to mówią, kto nie ryzykuje, nie pije szampana ;)


I tak postanowiłam zaryzykować i spróbować swoich sił w blogowaniu. Jak wyjdzie? Zobaczymy ;)


Kilka faktów o mnie

Mam kota. Uwielbiam pić kawę. Lubię konwalie i bzy. Lubię robić zdjęcia. Uwielbiam różnego rodzaju gadżety biurowe. Lubię czytać. Lubię oglądać seriale. Uwielbiam długie spacery. Lubię rysować. Lubię świeczki. Lubię zwiedzać nowe miejsca. Lubię podróżować. Lubię różnego rodzaju kubki, szkatułki, pudełka, itp. I wiele innych rzeczy, o których zapewne dowiecie się niedługo..




Ze swoimi czytelnikami przede wszystkim planuję się dzielić tym co mnie interesuje, ciekawi, bawi i smuci. Znajdziecie tu sporą dawkę inspiracji, DYI, książek wartych przeczytania, filmów i seriali wartych obejrzenia, miejsc wartych odwiedzenia... dowiecie się trochę o mojej organizacji czasu, sposobach na nudę i wiele innych...

Zresztą, zobaczycie sami! Mam nadzieję, że Ty także znajdziesz tu coś, co Cię zainteresuje i niebawem wrócisz...

Do następnego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz